Interfața site-ului a fost îmbunătățită și mai sus vedeți săgeți care indică unde se află acum fiecare element principal de navigare și căutare.

Boala aceasta este spre gloria lui Dumnezeu
Autor: John Piper  |  Album: Evanghelia lui Ioan  |  Tematica: Dragoste
Resursa adaugata de Mada_O in 27/07/2016
    12345678910 10/10 X
Media 10 din 1 vot
Sursa originala: http://www.desiringgod.org/
Referințe

 

    Tată, Te invit şi insist chiar să-Ţi reverşi Duhul Tău cel Sfânt peste serviciul nostru, astfel încât ceea ce este imposibil pentru mine, să se împlinească. Şi anume, acest text să fie înţeles, iar viziunea asupra lumii care există în acest mesaj şi care nu se potriveşte cu gândirea acestei lumi, să fie acceptată de ascultători prin vocea mea. Ar fi un miracol să înţelegem ce înseamnă dragostea, ce înseamnă să fii iubit de Dumnezeu şi de Isus în faţa morţii. Aşa că vino, ajută-mă să fiu credincios şi dă-ne tuturor minţi să înţelegem şi inimi să îmbrăţişăm adevărul. Am cerut aceasta în Numele puternic al lui Isus. Amin.

 


    La început, chiar la începutul absolut al tuturor lucrurilor, cu excepţia Aceluia care era acolo de la început, era Cuvântul, Domnul nostru, Mântuitorul nostru, iar Cuvântul era cu Dumnezeu şi Cuvântul era Dumnezeu. Cuvântul s-a întrupat în Domnul nostru Isus Hristos, iar noi am privit gloria Lui, gloria Singurului Fiu al Tatălui, plin de har şi de adevăr. Şi din plinătatea Lui am primit cu toţii har peste har.

    Şi pentru că El era de la început şi este Dumnezeu, prin urmare este infinit mai măreţ decât orice putere pe care o putem noi dovedi sau cuprinde cu mintea noastră, El a fost cea mai importantă realitate la 11 septembrie 2001. Şi este cea mai importantă realitate la cea de-a zecea aniversare a zilei de 11 septembrie. El este capabil să cuprindă, să explice şi să remedieze ororile din 11 septembrie, cât şi ororile de zece ori mai îngrozitoare petrecute doi ani mai târziu la cutremurul din Bam, Irak, unde 30.000 de oameni au pierit într-o noapte, dar şi ororile de 100 de ori mai îngrozitoare petrecute patru ani mai târziu, când 250.000 de oameni au murit în 25 decembrie în urma tsunami-ului. El este capabil, fiindcă este Dumnezeu să cuprindă, să explice și să remedieze ororile, pentru că la început era Cuvântul, iar Cuvântul era cu Dumnezeu, iar Cuvântul era Dumnezeu. Deoarece El s-a făcut trup, s-a făcut Om, a murit și a înviat, este în stare să se apropie de fiecare pierdere în parte cu mai multă tandrețe și mai multă bunătate decât își poate imagina orice om, inclusiv și de pierderea lui Victor Watters de miercuri. El este Dumnezeu, El este și Om. Cel mai bun dintre toți oamenii și cel mai mare dintre toți dumnezeii. Nu este nimic în această lume care să-L intimideze sau să-L distrugă. Nu am ales acest text pentru 11 septembrie, nici pentru Victor Watters, ci l-a ales Dumnezeu. Acesta este următorul text. Doar continuăm ce am început și este uimitor pentru mine ce are Dumnezeu să ne spună astăzi.

    Textul este Ioan 11, versetele 1-16. Înainte de această întâmplare, vă amintiți de acum trei săptămâni că Isus era gata să fie omorât cu pietre în capitolul 10 cu versetul 31, apoi să fie arestat în versetul 38, dar a scăpat spune tot în versetul 38, a mers la nord-est de Iordan, unde obișnuia să boteze Ioan, i-a dat binecuvântarea Lui acolo și, după câteva zile, știm aceasta din versetul 8 capitolul 11, a venit un mesager trimis de Maria și Marta, care a spus că Lazăr este foarte bolnav. Acesta este cadrul în care se desfășoară întâmplarea. În acest cadru, textul vorbește despre moarte, dragoste și gloria lui Dumnezeu. Despre aceste trei lucruri este vorba. Ridicați-vă antenele și gândiți-vă: Vreau să aud despre dragostea lui Dumnezeu, vreau să aud despre moarte, despre gloria lui Dumnezeu și vreau să văd ce legătură există între acestea trei. Despre aceste trei lucruri vorbește textul și este uimitor ce aflăm de aici și este foarte greu pentru mulți oameni să accepte. De aceea m-am rugat ceea ce m-am rugat.

    Versetul 1: “Un oarecare Lazăr din Betania, satul Mariei și al Martei, sora ei, era bolnav. Maria era aceea care a uns pe Domnul cu mir și I-a sters picioarele cu părul ei, și Lazăr cel bolnav era fratele ei.” Versetul 2 este uimitor pentru că nu a avut loc încă. Are loc în capitolul 12 versetul 3 și mă face să mă întreb: Ioan, de ce spui acest lucru despre ea, când noi nici nu am citit că ea făcuse deja acest lucru? Motivul este că acesta este cel mai important lucru pe care îl putea spune pentru a vorbi despre relația dintre Isus și Maria. O femeie nu ajunge să-ți șteargă picioarele cu părul ei fără să existe o dinamică neobișnuită. Acesta era un lucru deosebit. În versetul 2 spune că El o iubește pe ea și ea Îl iubește pe El. Asta este foarte important. El nu este un străin pe care Îl chemau să le ajute. Despre asta este vorba.

    Versetul 3 spune: Surorile au trimis la Isus să-I spună: "Doamne, iată că acela pe care-l iubeşti este bolnav." Și acum Ioan clarifică acest detaliu din versetul 2: El le iubește pe ele, îl iubește și pe Lazăr. Să nu pierdeți din vedere acest cuvânt: dragoste. Acesta este unul din cele trei lucruri pe care le urmăresc aici: dragostea, moartea și gloria lui Dumnezeu. Până acum am văzut dragostea amintită de două ori în versetele 2 și 3. Acum versetul 4: „Dar Isus, când a auzit vestea aceasta, a zis: "Boala aceasta nu este spre moarte, ci spre gloria lui Dumnezeu, pentru ca Fiul lui Dumnezeu să fie proslăvit prin ea."” Dragostea este amintită imediat. În versetul 4, primul lucru pe care îl face Isus, primul lucru pe care îl spune atunci când află că prietenul lui scump este foarte bolnav este acela că boala nu este spre moarte, ci spre glorie. Acum le avem pe toate trei: avem dragostea, moartea și gloria. Acestea sunt elementele și acum vom vedea ce au dragostea, moartea și gloria de-a face una cu cealaltă.
    - Te iubesc, Lazăr! Te iubesc, Maria!
    - Te rugăm să vii, Isuse!
    - Aici nu este vorba despre moarte, ci despre gloria lui Dumnezeu și despre gloria Mea! Despre asta este vorba.

    Ce se întâmplă aici este la fel ca în capitolul 9. Vă amintiți când a venit la bărbatul care se născuse orb, care a păcătuit, el sau părinții lui. Isus a spus: „Nici omul acesta, nici părinții lui nu au păcătuit de s-a născut bărbatul acesta orb. Aceasta s-a întâmplat pentru a se arăta lucrările lui Dumnezeu!” Este același lucru. Nu este vorba despre moarte, ci despre gloria lui Dumnezeu. Nu este vorba despre cine a păcătuit de bărbatul acesta s-a născut orb, ci despre arătarea lucrărilor lui Dumnezeu! Uimitor! Ioan urmărește ceva. Orbire... Aici nu este orbire, nici măcar boală. El este pe moarte, iar Isus știe că el va muri.

    A treia subliniere a dragostei în verstul 5: „Și Isus iubea pe Marta și pe sora ei și pe Lazăr.” Concluzia mea este că Ioan, scriitorul, vrea neapărat ca noi să aflăm aceasta. De trei ori... În versetul 2, „aceasta este femeia care Îți va unge picioarele și le va șterge cu părul ei.” Numărul 2, versetul 3: „Cel pe care îl iubești, este bolnav.” Numărul 3, versetul 5: „Isus iubea pe Marta și pe sora ei și pe Lazăr.” Nu putem să omitem aceasta. Ioan ne spune: „Vă vorbesc despre dragoste aici! Vă voi arăta dragostea aici!” Subliniez acest lucru, pentru că aproape nimeni de pe această planetă nu va vedea că aici este vorba despre dragoste. Dacă tu vei pleca de la acest serviciu divin crezând că aici este vorba despre dragoste, asta înseamnă că Dumnezeu este la lucru în viața ta! Oamenii care nu-L au pe Dumnezeu, nu cred că asta este dragoste! Așa că pregătește-te ca Dumnezeu să te prelucreze sau nu...

    Ioan știe că el va muri. Cuvântul cheie pentru a arăta relația dintre dragoste, moarte și gloria lui Dumnezeu este cuvântul „deci” de la începutul versetului 6. Sper că există în versiunea dvs.. Dacă nu, atunci luați-vă o altă versiune. Ar putea fi și expresia „prin urmare”. Spun aceasta, pentru că există versiuni care omit acest cuvânt. Când anumite versiuni lasă afară conjuncții importante, nu poți să înțelegi la ce se referă autorul. Deci, dacă nu ai „deci” sau „prin urmare”, sau alt cuvânt care să însemne același lucru, atunci ai nevoie de o altă versiune! Serios! Continuăm... Iată legătura dintre versetele 5 și 6. Încep cu versetul 5: Și Isus iubea pe Marta și pe sora ei și pe Lazăr. Deci, sau prin urmare, (crede-mă că este acolo acest cuvânt) când a auzit că Lazăr este bolnav, a mai zăbovit două zile în locul în care era și l-a lăsat să moară.

    El știa că va muri. Știm acest lucru din versetul 14: „Atunci Isus le-a spus pe față: ‘Lazăr a murit. Asta am așteptat. Asta face dragostea.’” Ciudat... S-ar putea să vă gândiți: „Păi, de fapt nu a fost chiar așa de rău, pentru că avea să îl învieze după patru zile. Așa că, nu e mare lucru.” Dacă la asta vă gândiți acum, vă sugerez să luați în considerare două lucruri. Lazăr chiar a murit! Moartea nu este un lucru ușor. Niciodată! Bătrâni sau tineri... Din câte știa Lazăr, Isus nu a venit. Din câte știau surorile lui, Isus nu a apărut. El nu a intervenit, doar l-a lăsat să moară. A fost o moarte adevărată. A fost o pierdere reală. Isus chiar nu s-a dus să-l salveze. Acesta e primul lucru la care ar trebui să vă gândiți.

    Iată al doilea lucru la care ar trebui să vă gândiți. Ioan, scriitorul, pe măsură ce citim întregul capitol, vrea să vedeți învierea lui Lazăr ca pe o imagine a propriei voastre învieri și a învierii întregului popor al lui Dumnezeu. Să citim versetele 23 până la 26 împreună. Vom vorbi despre acestea săptămâna viitoare, cu voia Domnului, dar este important. Isus i-a spus în versetul 23: „‘Fratele tău va învia.’” Marta I-a spus: ‘Știu că va învia la înviere, în ziua de apoi.’ Isus i-a spus: ‘Eu sunt învierea și viața. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi. Și oricine trăiește și crede în Mine, nu va muri niciodată.’” Isus face o legătură între ceea ce se va întâmpla cu Lazăr și tine și mine. Ea a spus: Știu că el, la fel ca toți care cred în Tine, va învia într-o zi. Și El spune: „Eu sunt Viața! Eu sunt Învierea! Privește! Voi face asta acum! Pentru ca tu să știi cum va fi. Eu am această putere. Îți voi arăta. Vreau să vezi învierea ta în a lui.” Asta vrea El să înțelegeți în acest serviciu. „Îl voi învia pe Lazăr, așa cum vă voi învia pe voi, Maria, Marta și pe tine.” Ceea ce înseamnă că modul în care trebuie să privim moartea lui Lazăr este acesta: Moartea lui Lazăr era reală și teribilă. La fel cum este și a ta. Dacă ne gândim că moartea lui a fost mai puțin teribilă, pentru că Isus l-a înviat, adevărul este că El te va învia și pe tine. Și tu vei învia și este doar o diferență de timp. Și timpul scurs între moartea și învierea ta nu este nimic în comparație cu eternitatea. Nu ești atât de diferit de Lazăr.

    Acum poate că este momentul să vedem și să simțim ideea principală a acestui text. Dragostea a fost cea care l-a determinat pe Isus să-l lase pe Lazăr să moară. Asta spune textul prin cuvântul „deci” sau „prin urmare”. A fost dragostea lui Isus pentru această familie, pentru ucenicii Lui, pentru tine! A fost dragostea lui Isus pentru tine, pentru că Dumnezeu a știut atunci că acum vei fi la un serviciu aici. A știut! Asta este pentru tine!

    Să ne uităm din nou la text, ca să vedem. Versetele 5 și 6: „Și Isus iubea pe Marta și pe sora ei și pe Lazăr. Deci, când a auzit că Lazăr este bolnav, a mai zăbovit două zile în locul în care era.” El nu s-a grăbit să vină la el, pentru că îi iubea. Pentru că îi iubea, El nu s-a dus la ei. Ioan și Isus doresc ca toți să-și pună întrebarea: Cum este dragostea aceasta? E în regulă să pui întrebarea asta, dacă nu o faci cu o atitudine . El se așteaptă să-ți pui întrebarea asta. „Ce fel de dragoste este aceasta, de îl lași să moară? Aș vrea să vii, dacă ar fi vorba de fratele meu.” Aceasta este o întrebare bună. Iar răspunsul este foarte clar în acest text. Foarte clar, dar nu este unul obișnuit sau acceptabil fără lucrarea Duhului Sfânt în viața ta. Cheia la aceasta este: dragostea l-a lăsat să moară, pentru că moartea lui îi va ajuta să vadă gloria lui Dumnezeu.

    De aceea este aici versetul 4. Aici nu este vorba despre moarte. Aici este vorba de gloria lui Dumnezeu și de gloria Fiului prin El. Despre asta este vorba. Și pentru că îi iubesc, o să arăt asta la maxim, cu prețul lui Lazăr și a surorilor lui. Un preț pe care majoritatea oamenilor nu doresc și nu sunt dispuși să-l plătească. „Ai putea să-mi iei fratele, pentru a-Ți arăta gloria?” „Da.” Cred că la asta vă gândiți mulți dintre voi și dați din cap: Nu cred că vreau un astfel de Mântuitor! Așa gândim noi. Acesta este unul dintre motivele pentru care creștinismul e greu de crezut pentru mulți oameni. Pentru că definește dragostea într-un mod atât de diferit.

    Deci, ce este dragostea? Dacă dragostea spune:
   
-
Te iubesc, Lazăr! Te iubesc, Maria! Te iubesc, Marta! Știu că este bolnav pe moarte și aș putea veni să îl scutesc de moarte, dar nu vin, pentru că vă iubesc!
    - Cum, Isuse?
    - Prin moartea lui, Eu Îmi arăt gloria. Tatăl Meu Își va arăta măreția asupra morții într-un mod deosebit. Așa că vă voi lăsa să treceți prin această experiență oribilă de a vă pierde fratele și... completați dvs.

    Uitați ce este dragostea. Dragostea înseamnă să primim ceea ce avem cel mai mult nevoie. Majoritatea oamenilor ar fi de acord cu această definiție. Dragostea înseamnă să primim ceea ce avem cel mai mult nevoie, mai ales dacă ne costă ceva. Ce avem noi cel mai mult nevoie? Lucrul de care ființele umane au cel mai mult nevoie este o experiență deplină și nesfârșită a slavei lui Dumnezeu. De aceasta au nevoie cel mai mult ființele umane. Majoritatea dintre ele nu știu acest lucru. De aceea predicăm Evanghelia. Majoritatea oamenilor nu știu că ființele umane au nevoie de experiența deplină, nesfârșită și fericită a slavei lui Dumnezeu drept comoara lor supremă, comoara lor atotsatisfăcătoare. De asta au cel mai mult nevoie oamenii. Trebui să fim schimbați în oamenii care să vadă aceasta și care apoi să primească aceasta. De aceea epistola lui Ioan este scrisă în felul în care este scrisă. O revelație a slavei lui Dumnezeu pentru sufletul tău, asta spune textul că dăruiește dragostea despre viață.

    Stăteam aici miercuri seara și cântam cu toată puterea într-un timp minunat de laudă și închinare, iar unul dintre texte repeta că dragostea și bunătatea lui Dumnezeu sunt mai bune decât viața, mai bune decât viața, mai bune decât viața. Și stăteam și mă gândeam oare crede cineva asta cu adevărat? Cred că ei credeau asta, dar mulți oameni nu credeau. Și puteai să-ți dai seama după felul în care se manifestau. E bine să plângi. Foarte bine. Pentru că pierderea e pierdere pentru noi și doare mai rău decât aproape orice, dar nu și pentru morți. O revelație a slavei lui Dumnezeu pentru sufletul tău, aceasta are nevoie sufletul omului. Să vadă, să admire, să se minuneze, să se desfăteze în gloria lui Dumnezeu în Isus. Când cineva este dispus să moară sau să-l lase pe fratele tău să moară pentru a-ți oferi asta, înseamnă că te iubește.

    Uitați un alt mod de a spune asta. Mă lupt să definesc dragostea din perspectivă biblică. Nu mă interesează ce crede Hollywood-ul că este dragostea sau televiziunea sau chiar ce crezi tu. Mă interesează doar cum e descrisă dragostea în cartea asta. Asta este realitatea. Părerile nu contează. Realitatea aceasta contează! Uitați un alt mod de a spune acest lucru: dragostea înseamnă să faci tot ceea ce trebuie să faci pentru a-i ajuta pe oameni să vadă și să prețuiască gloria lui Dumnezeu drept bucuria lor supremă. Să faci tot ceea ce trebuie să faci, inclusiv să mori. Asta a făcut Isus pentru a-i ajuta pe oameni să vadă, să se bucure ca de satisfacția lor supremă de gloria Dumnezeului cel Atotputernic. Asta este dragostea!

    Uitați ce spune în versetele 14 și 15: „Atunci Isus le-a spus pe față: ‘Lazăr a murit. Și pentru voi, Mă bucur.’” Sensul devine și mai puternic dacă este tradus cu “mă desfătez”. Nu sunt multe locuri în Evanghelii care să spună despre Isus că se bucură. Poate că sunt trei, iar acesta este unul dintre ele. „Mă bucur că nu am fost acolo, pentru ca...” – El nu spune „pentru ca să se arate gloria lui Dumnezeu”, ci El se referă la echivalentul uman pentru vederea lui Dumnezeu. Și anume „ca să credeți”.

    Universul are două scopuri mărețe. Așa de important este acest text. Demonstrarea slavei lui Dumnezeu în Isus Hristos este scopul ultim al Universului și credința în cazul oamenilor. Și noi știm, pentru că am citit până acum în Ioan. Ce este credința după Ioan? Capitolul 6, versetul 35: „Eu sunt Pâinea vieții. Cine vine la Mine, nu va flămânzi niciodată; și cine crede în Mine nu va înseta niciodată.” Credința în Ioan înseamnă să vii la Isus ca să fii împlinit, ca setea sufletului tău să fie satisfăcută cu tot ceea ce Dumnezeu este în Isus. Ceea ce înseamnă că Universul nu are două scopuri, nu-i așa? Are doar unul și anume, Universul are rolul de a expune. Cerurile spun, crucea spune, Biblia spune și viețile noastre trebuie să spună despre măreția slavei lui Dumnezeu. Și felul prin care noi prezentăm gloria lui Dumnezeu este de a fi împliniți în ea.

    Când noi Îl prețuim drept valoarea noastră supremă, El radiază viețile noastre, ceea ce este scopul pe care El îl urmărește. Bucuria noastră în El și împlinirea noastră reprezintă atingerea scopului Lui. În versetul 15 El spune: „Scopul pentru care nu merg este credința voastră și alt scop este gloria Mea.” Și acestea sunt unul. Acolo pe perete scrie: Această biserică există pentru a răspândi pasiunea pentru supremația lui Dumnezeu în toate lucrurile spre bucuria tuturor oamenilor prin Isus Hristos. Unde este dragostea în declarația voastră de misiune, de vreme ce e așa de mare în Biblie? Dacă ați fi o clasă de elevi, v-aș da un test fulger și v-aș spune să dați răspunsul lui Ioan la această întrebare, pe baza a ceea ce El a spus. Aveți un minut. Aceasta este definiția dragostei în baza acestui text.

    Dacă tu ți-ai da viața pentru a te extinde în copiii tăi, în vecinii tăi, în Pakistan, pasiunea pentru supremația lui Dumnezeu în toate lucrurile spre bucuria oamenilor prin Isus, înseamnă că îi iubești. Enorm! Mai mult decât orice altceva ai putea face pentru ei. Lumea nu definește dragostea în acest fel, dar Dumnezeu, da. Și noi și Isus la fel. Îi iubesc, de aceea nu Mă voi duce. Îl voi lăsa să moară. Îl voi lăsa să stea patru zile. Pentru tine ar putea fi 40 de ani. Pentru că am ceva să le arăt, ceva ce nu ar putea să vadă în niciun alt fel despre Mine. Ideea principală a acestei predici și a acestui text este că dragostea înseamnă să faci ceea ce trebuie făcut pentru a-i aduce pe oameni la cunoștința și bucuria deplină a slavei lui Dumnezeu.

    Isus l-a lăsat pe Lazăr să moară și El a murit pentru asta. Și dacă vă întrebați ce vreau să spun cu asta, o să vă dau câteva exemple, unul din afara cărții lui Ioan și altul din cartea lui Ioan, pentru ca să vedeți că Isus nu lăsa oamenii să moară fără motiv. El știa exact încotro se îndrepta. El se îndrepta spre cruce, ca să moară pentru asta și pentru tine. Pentru ca tu să vezi în asta cerul. Ce fel de Dumnezeu este acesta? Despre ce fel de glorie vorbim aici?

    Despre acest fel de glorie. 1 Petru 3:18 spune: „Hristos a suferit o dată pentru păcate, El, Cel neprihănit, pentru cei nelegiuiți, ca să ne aducă la Dumnezeu.” Acesta e sfârșitul. El a murit pentru ca noi să-L putem cunoaște pe Dumnezeu, vedea, iubi pe Dumnezeu, să ne bucurăm în El și să fim împliniți în El. Câți oameni din lumea asta ar fi fericiți că Isus a murit pentru ei ca ei să ajungă în cer, chiar dacă Dumnezeu nu ar fi acolo? Aceasta nu e credință. Noi mergem la Dumnezeu, dar dacă nu Îl vrei, nu vei merge. Trebuie să fii născut din nou. Trebuie să ai o inimă care să-L iubească pe Dumnezeu. Versetul de acum două săptămâni: „Ferice de cel ce rabdă ispita. Căci, după ce a fost găsit bun, va primi cununa vieții pe care a făgăduit-o Dumnezeu celor ce...”? Nu ați învățat prea bine. Celor ce-L iubesc... Acela primește viața. Și să-L iubești pe El înseamnă că dragostea de Dumnezeu e mai bună decât viața, mai bună decât viața, ceea ce înseamnă că moartea nu contrazice dragostea. Poate că este doar modul Lui de a-Și arăta măreția în viața ta. Poate că El nu a însemnat nimic pentru tine înainte de pierderea celui drag ție. Nimic! Și te-a confruntat dintr-o dată cu eternitatea, te-a lovit în față așa de tare, încât nu ți-ai mai revenit niciodată. Și de acolo ai două căi pe care să mergi: amărăciunea sau... Oh, oh!

    Eu dormeam. Citeam 1 Corinteni 15 pe balansoar afară în această dimineață. Pavel spune la sfârșit: „Treziți-vă, căci mulți dintre voi nu-L cunoașteți pe Dumnezeu!” Sunt uimit cât de îmbătați suntem de lumea aceasta. Pur și simplu beți! Chiar și cel mai mic disconfort ne pune în fața lui Dumnezeu. Cine suntem noi?

    ncă o definiție a dragostei și apoi la încheiere un ultim îndemn. Dragostea este năzuința care se trudește și suferă. Sunt conștient de fiecare cuvânt din această definiție. Dragostea este năzuința care se trudește și suferă pentru a-i captiva pe ceilalți cu ceea ce satisface pentru totdeauna – Dumnezeu! Dragostea este năzuința unui pastor, a unui părinte, a unei soții, a unui frate sau soră, a unui vecin, năzuința care se trudește și suferă pentru a-i captiva pe ceilalți cu ceea ce împlinește pentru veșnicie – gloria lui Dumnezeu! Ceea ce înseamnă că avem nevoie de ajutorul lui Dumnezeu, pentru că noi nu putem determina pe nimeni să-L prețuiască atât de mult pe Dumnezeu.

    Și acum urmează concluzia. Între moartea lui Lazăr și învierea lui patru zile mai târziu, familia lui nu a putut să vadă cum Dumnezeu va fi glorificat prin el. Acest lucru va fi descoperit după patru zile, la învierea lui. Prin urmare, dacă aici te afli astăzi și este locul unde se află toată lumea, între pierderea cuiva și înviere. Dacă aici te afli astăzi și nu vezi cum a fost glorificat Dumnezeu în acea tragedie, nu renunța! Domnul face mai mult decât îți poți imagina, iar învierea va aduce totul la lumină. Între timp, ai încredere în El și prețuiește-L! Aceste lucruri sunt scrise pentru ca tu să crezi că Isus este Hristos, Fiul lui Dumnezeu, și crezând, ai viață în Numele Lui. Aceste lucruri sunt scrise pentru ca să se arate gloria Lui. Noi am văzut gloria Lui, gloria singurului Fiu al Tatălui, plin de har și de adevăr, și noi am primit din plinătatea Lui. Prin pierderea fiului nostru la 14 ani... har peste har... Da! Abia aștept înmormântarea mâine. Abia aștept! Va fi glorioasă!

 

 

    Tată ceresc, Îți mulțumesc pentru Victor Watters și miracolul vieții și morții lui. Nu trebuie să așteptăm Învierea, ca să vedem ce faci Tu, deși este mult mai mult de văzut. Și nu minimalizăm durerea pierderii lui pentru a spune asta, dar o îndulcim, o adâncim și punem un curcubeu în fiecare lacrimă. Și Te laud pentru harul Tău suveran în viața lui, în părinții, frații și surorile lui. Și, Doamne, pentru miile care comemorează 11 septembrie, pentru sutele de mii care au suferit pierderi în Bam și în urma tsunami-ului și pentru milioanele de peste tot care au pierdut pe cineva drag, Te rog să le spui ce este dragostea. Fă-ne mesageri ai dragostei Tale deosebite și minunate. M-am rugat în Numele lui Isus. Amin!

 



Până în acest moment nu au fost adăugate comentarii.
Statistici
  • Vizualizări: 956
  • Gramatical corect
  • Cu diacritice
  • Conținut complet
Opțiuni