Interfața site-ului a fost îmbunătățită și mai sus vedeți săgeți care indică unde se află acum fiecare element principal de navigare și căutare.

Recenzii carti si CD-uri

Reprezentati o librarie sau editura crestina din tara? Doriti ca produsele dumneavoastra sa fie afisate pe aceasta pagina? Aici puteti afla detaliile necesare.
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Carlos și cele opt ouă
de Cristina Peight
"Carlos și cele opt ouă" ilustrează binecuvântarea din versetul: “Este mai ferice să dai decât să primești.” (Fapt. 20:35b) ... Carlos a dus cu grijă câteva ouă vecinilor lui. A fost o bucurie să dăruiască din puținul lui. Dar bucuria nu a fost doar în dreptul lui. Citește povestirea și vei vedea cum dar din dar a adus bucurie în multe suflete. Dumnezeu iubește pe cel ce dă cu bucurie!
Pentru detalii suplimentare si pentru a comanda click aici.
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Niv.2 Vol.1 - Povestiri din Geneza
de Manual pentru Școala duminicală
Această serie nouă de materiale pentru studiul biblic îi va ajuta pe copii în studiul sistematic al Scripturii. Materialele sunt concepute în mod deosebit pentru a fi folosite în cadrul Școlilor duminicale. Ele preiau povestiri din Vechiul și din Noul Testament și le folosesc în lecții condensate, pe placul oricarui copil nerabdator să studieze Biblia. Planificat pentru lunile: septembrie, octombrie și noiembrie. Pentru copii cu vârsta cuprinsa între 7-9 ani
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Refugiul lui Betteken
de Diane Yoder
Povestea lui Maeyken Wens văzută prin ochii fiicei ei. Persecuția s-a instalat în orașul Antwerp, iar Betteken Wens se teme că preoții vor afla că tatăl ei este un păstor anabaptist. Maeyken, mama lui Betteken, este prinsă și închisă din pricina credinței ei. Absența ei lasă în mijlocul familiei un loc gol care nu poate fi umplut, iar Betteken se întreabă dacă Dumnezeu le aude rugăciunile. „Dumnezeu ne va ține pe toți în brațele Sale, dar numai dacă-L lăsăm. El ne ține aproape de inima Sa și ne dă pacea Sa, orice-ar veni.” Însoțește-o pe Betteken în călătoria ei plină de teamă și nesiguranță, la finalul căreia ea își găsește refugiul și pacea în Dumnezeu.
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Înfoiatul - cocoșul auriu
de Helga Moser
Înfoiatul era un cocoș frumos, prietenos, dar și foarte curios. Mai era și foarte mândru, și, de aceea, asupra lui s-a abătut o mare năpastă. Când Înfoiatul s-a crezut destul de mare și de tare ca să se bată cu Urecheata – iepuroaica cea bătrână și răutăcioasă care locuia sub hambar – el a primit o lecție pe care nu avea s-o uite niciodată.
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Rămâneți în Mine
de Matt Drayer
Auzim adesea dictonul: „Spune-mi cu cine te însoțești ca să-ți spun cine ești”. Cu toate acestea, mulți creștini nu-și fac timp să stea în părtășie cu Domnul și urmează ritmul alert al acestei lumi. Ce pierdere enormă! Într-un mod simplu și încurajator, această cărticică oferă instrucțiuni clare și practice tuturor celor care vor să aibă un timp de părtășie cu Dumnezeu. Ea este o sursă de inspirație pentru cei maturi în credință, o încurajare pentru cei care au alunecat de pe cale și un ghid minunat pentru noii credincioși.
Editura Libraria Book-House va prezinta Samuel Morris
de Lindley Baldwin
Samuel Morris - Biografie este istoria extraordinară a tânărului african care a ajuns să fie numit "Apostolul credinței simple." Aceasta este o biografie de neuitat care înfățișează dragostea lui Hristos ce dărâmă orice barieră rasială. Samuel Morris este băiatul african trimis de Dumnezeu să pregătească o universitate din America pentru misiunea ei în lume. În timp ce majoritatea biografiilor misionae detaliază viețile misionarilor din Vest, aceasta este povestea misionarului african chemat de Dumnezeu în Statele Unite atunci când sclavia și segregarea rasială erau o realitate acceptată a vieții.
Editura Libraria Book-House va prezinta Îndatoririle părinților
de J.C. Ryle
Cartea Îndatoririle părinților scrisă de J C Ryle prezintă succint învățătura Scripturii referitor la creșterea și învățarea copiilor. „Iubirea pentru suflet este sufletul oricărei iubiri. A-ți alinta și răsfăța copilul și a-i face pe plac, ca și cum doar la lumea aceasta ar trebui să privească, și ca și cum viața aceasta ar fi singura pentru fericire, nu înseamnă dragoste adevărată ci cruzime. Înseamnă a-l trata ca pe o fiară a pământului, care nu are decât o lume la care să privească și nimic altceva după moarte. Înseamnă a ascunde de el acel măreț adevăr pe care copilul ar trebui determinat să îl învețe chiar din copilăria lui – că scopul final al vieții este mântuirea sufletului său.”
Editura Libraria Book-House va prezinta Dragoste și respect
de dr. Emerson Eggerichs
O CARTE CARE ÎȚI POATE SCHIMBA RADICAL CĂSNICIA! Un mesaj revoluționar "Sunt căsătorită de 35 de ani, dar nu am mai auzit de la nimeni o astfel de învățătură." "Asta era ceea ce îmi lipsea!" "Lectura acestei cărți a fost pentru mine o iluminare." "Toate s-au legat după ce am citit Dragoste și Respect" "Ca si consilier pe probleme de familie, nici un alt material până la această carte nu mi-a stârnit mai mult admirația." "Ceva extraordinar vei afla, citind această carte"
Editura Libraria Book-House va prezinta Spiritualitate penticostală
de Steven Jack Land
În Spiritualitate penticostală carte scrisă de Steven Land sunt reiterate tradițiile wesliene, holiness și conceptele restauraționiste de trezire din secolul al XIX-lea. Mișcarea penticostală modernă este tributară acestor tradiții și concepte. În această carte Steven Jack Land furnizează o interpretare constructivă a tradiţiei penticostale, lansând totodată o invitaţie la revizuirea acesteia. Autorul consideră că primii zece ani reprezintă inima spiritualităţii, iar nu copilăria penticostalismului.
Editura Libraria Book-House va prezinta Izvoare de spiritualitate creștină
de Gerald L. Sittser
Cartea Izvoare de spiritualitate creștină este un antidot temporal împotriva amneziei, împotriva lumii noastre, fără trecut și viitor. O biserică fără trecut și viitor este în stare să furnizeze energie, dar îi lipsesc rădăcinile. După ce emoțiile se sting sau se ivesc dificultăți, ea se ofilește. Curând nu mai are nicio strălucire. Prezenta carte este un document detaliat care dă socoteală de unitatea pe care rugăciunea lui Isus a generat-o de-a lungul acestor secole de trăire creștină. Dar unitatea nu este încă desăvârșită. Unii dintre creștini se consideră rivali. Alții se luptă ca să dobândească supremație. Îndărătnicia și mândria sunt mine explosive responsabile pentru existența atâtor facțiuni. Cu toate acestea, iată că avem nume și biografii ale multora din familia noastră (creștină) care s-au supus rugăciunii lui...
Editura Libraria Book-House va prezinta Materie cenușie
de dr. David Levy
Materie cenușie carte scrisă de David Levy este o îmbinare perfectă între dramatismul palpitant al actului medical și înțelegerea spirituală profundă. Ce se întâmplă când neurochirurgia și rugăciunea se împletesc? Când renumitul neurochirurg David Levy a decis să-și întrebe pacienții dacă poate să se roage cu ei înainte de operație, nu a știut la ce să se aștepte. Dacă operația nu decurge bine – cine va fi învinovățit? Dar dacă decurge bine – al cui va fi meritul, al lui Dumnezeu sau al științei? Și în ce fel introducerea rugăciunii în procesul chirurgical va schimba opiniile pacienților și colegilor despre el ca neurochirurg?
Editura Libraria Book-House va prezinta Fără armă în linia întâi
de Frances M. Doss
Fără armă în linia întâi carte scrisă de Francess M. Doss este o fascinantă biografie a tânărului Desmond care a reușit să rămână un pacifist convins chiar dacă a fost parte activă într-un aprig război. La o primă impresie, Desmond Doss poate părea un om greu de înțeles, pentru că ceea ce a făcut el este greu de făcut. Doss a fost primul militar american necombatant decorat cu Medalia de Onoare a Congresului Statelor Unite, după ce a salvat de unul singur 75 de soldați în bătălia de la Okinawa, din al Doilea Război Mondial, fără să pună măcar o dată mâna pe armă.
Editura Libraria Book-House va prezinta Mâini înzestrate
de Ben Carson
În cartea Mâini înzestrate autorul demonstrează că soarta noastră nu depinde de stele sau de statistici, ci de noi înșine. Recunoaște că a ajuns un neurochirurg bun datorită faptului că a descoperit capacitatea înnăscută pe care i-a dat-o Dumnezeu și s-a perfecționat, punându-și la lucru mâinile înzestrate.
Editura Libraria Book-House va prezinta Sărăcie, bogăție și avuții
de Kris Vallotton
Prosperitatea: este unul dintre cele mai divizante, abuzate si gresit intelese cuvinte din Biserica. Cu o sinceritate invioratoare, umor si intelepciune ascutita, autorul bestseller-urilor si invatatorul Kris Vallotton mineaza versetele intr-un studiu revelator cu privire la ce spune Biblia cu adevarat despre bani, saracie, bogatii si avutii. Iar ceea ce descopera, iti va zgudui lumea pe care credeai ca o cunosti. Aratand ca prosperitatea Imparatiei incepe dinlauntru inafara, Kris te invata sa cultivi o mentalitate a abundentei – indiferent de circumstantele tale – pentru a incepe sa experimentezi bogatia cerului in fiecare arie a vietii tale.
Editura Libraria Book-House va prezinta Poftele
de Marjorie Cole
De ce fac ceea ce nu vreau sa fac? Oare echilibrul, auto-controlul, disciplina, dietele sau o masura mai mare de credinta pot controla poftele care par sa-mi conduca viata? Cu totii stim ce sunt poftele, indiferent ca este vorba despre mancare, consum de substante, relatii sau obiceiuri. Pofta se defineste ca o dorinta puternica de a avea ceva, de a porunci, de a forta, prin inselaciune. Suntem cu inima impartita intre indulgenta de sine si autocontrol si de multe ori ne traim viata incercand sa ne lasam de ceva la care aparent nu putem renunta. Libertatea fata de esecul si disfunctionalitatea induse de dependente incepe din locul cunoasterii adevarului referitor la „cine suntem”. Aceasta carte ne conduce in contextul mai profund al razboiului spiritual, dincolo de stratul de suprafata al dependentelor, al strategiilor tipice care presupun „sa faci mai mult” si al...
Editura Comoara Copilăriei Editura va prezinta JOC - Tovarăși de viață
de Ligia Ungureanu
A pornit de la cuvintele lui Maleahi: „…Domnul a fost martor între tine şi nevasta din tinereţea ta, … că este tovarăşa şi nevasta cu care ai încheiat legământ!” Maleahi 2:14 Facem cunoștință cu 35 de cupluri din istoria Bibliei și detalii despre viețile lor. Se adresează copiilor cu vârste + 7 ani, prinde bine însă și adulților – o ocazie nimerită de a duce împreună copiii cu părinți, bunici, etc. Trei nivele de dificultate, timp 5-40 minute.
Editura Comoara Copilăriei Editura va prezinta JOC - Învață matematică cu Biblia
de Ligia Ungureanu
* Un joc interesant și educativ cu care exersezi matematica, * Testează și aprofundează cunoștințele Biblice și matematice, * Antrenează și dezvoltă memoria prin asocierea cifrelor cu numărul de persoane, ani, obiecte, etc.
Editura Libraria Book-House va prezinta Cand povestea de dragoste ti-o scrie Dumnezeu
de Eric & Leslie Ludy
Unde si cum sa gasesc dragostea dupa care sa merite sa astept? Pune acum temelia - indiferent daca ai intalnit deja sau nu persoana care-ti va fi partener de viata - unei povesti de dragoste care sa dureze o viata intreaga. Eric si Leslie Ludy te invita sa descoperi cat de frumoasa poate sa-ti fie povestea de dragoste atunci cand autorul ei este Dumnezeu.
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Niv.1, Vol.2 - Povestiri despre Domnul Isus
de Manual petnru Școala duminicală
Această serie nouă de materiale pentru studiul biblic îi va ajuta pe copii în studiul sistematic al Scripturii. Materialele sunt concepute în mod deosebit pentru a fi folosite în cadrul școlilor duminicale. Ele preiau povestiri din Vechiul și din Noul Testament și le folosesc în lecții condensate, pe placul oricărui copil nerăbdător să studieze Biblia. Planificat pentru lunile: decembrie, ianuarie și februarie Pentru copii cu vârsta cuprinsă între 4-6 ani
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Deschizătorul de drumuri
de Rachael Lofgren
Călătoria unui vizionar ... În timp ce hoinărea prin oraș pe calul său sprinten, tânărul rebel se bucura din plin de libertatea de a-și conduce singur viața. Putea să se distreze etalându-și iscusința cu care călărea. Putea să-și aleagă singur prietenii. Într-o bună zi, avea să plece încotro voia și să arate familiei și comunității de ce era el în stare. Dar între timp a intervenit o schimbare, astfel că lui Sanford îi era din ce în ce mai greu să-și găsească împlinirea în preocupările lui egoiste. Când în cele din urmă se predă în brațul Domnului, realizează că adevăratele aventuri abia acum încep. Din acest moment, în loc să caute să-și facă un nume, dorește să aducă glorie Numelui lui Dumnezeu. Iar Dumnezeu este credincios și îi oferă lui Sanford multe oportunități de a face acest lucru.
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Duhul Sfânt – Mângâietorul care rămâne în veac
de David L. Martin
Se spun tot felul de lucruri despre Duhul Sfânt și despre lucrarea Sa în viața credinciosului. Această carte abordează subiectul Duhului Sfânt dintr-o perspectivă biblică și practică. Este scrisă într-un mod ușor de lecturat, care îl va ajuta pe cititor să aprecieze lucrarea Duhului în viața sa.
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Povestea micuței Flora
de Corleen Bean
Mărețul Dumnezeu este mult mai puternic decât orice tsunami. Această carte relatează povestea adevărată a unei fetițe care a supraviețuit tsunamiului din Oceanul Indian.
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Calendar 2019
de International Christian Aid Ministries
Conține 13 luni : decembrie 2018 - decembrie 2019 Dimensiune: 21x23cm
Editura Christian Aid Ministries International va prezinta Dani – căluțul de povară
de Helga Moser
Dani era mare, puternic și blând, dar avea o problemă . . . Dani urăște să lucreze . . . Când fermierul Don hrănea caii în fiecare dimineață, Dani stătea în colțul îndepărtat al pășunii și refuza să intre. Când fermierul Don punea hamul pe spatele lat al lui Dani, Dani se prefăcea că este foarte bolnav. Cum să facă fermierul Don toată munca pe teren fără ajutorul lui Dani? Atunci doamna Dora a avut o idee.
Editura Libraria Book-House va prezinta Dacă vrei să umbli pe apă, trebuie să cobori din barcă
de John Ortberg
"Am citit cartea pe nerasuflate, fara sa o las din mana. Nu intentionam sa o citesc dintr-o suflare, dar am facut greseala sa o Incep. Radeam dupa ce am citit prima pagina si eram cu totul captivat pana sa termin primul capitol. John Ortberg este unul din autorii mei preferati. Umorul sau, imbinat cu abordarea sincera si practica a cresterii crestine, este foarte inviorator. Daca vrei sa umbli pe apa, citeste aceasta carte, APOI coboara din barca si incepe sa traiesti cu adevarat." Ken Davis - autor si conferentiar Cartea este foarte motivationala. Ai necazuri, uneori simti ca povara este prea grea si problemele te sufoca? Abordarea acestei istorii biblice este deosebita si incurajatoare. Oare cine a fost mai aproape de un esec? Petru, care a indraznit sa faca pasul pe apa, dar a clacat, insa a fost ajutat de Isus, sau ceilalti ucenici, care nici nu au indraznit sa se miste din...
Editura Libraria Book-House va prezinta Remedii de preț împotriva șiretlicurilor diavolului
de Thomas Brooks
Preaiubiţilor, Satan, deoarece a căzut din lumină în întuneric, din fericire în nefericire, din cer în iad, de la starea de înger la cea de demon, e atât de plin de răutate şi de invidie, încât nu va lăsa nicio metodă nefolosită în încercarea de a-i face pe toţi ceilalţi nenorociţi pe vecie împreună cu sine; el, fiind alungat din ceruri, şi „păstrat pentru judecata zilei celei mari, pus în lanţuri veşnice, în întuneric” (Iuda 6), se foloseşte de toată puterea şi îndemânarea sa pentru a-i aduce pe toţi fiii oamenilor în aceeaşi condiţie şi condamnare ca a sa. Satan a aruncat în sufletele noastre o aşa sămânţă păcătoasă, încât imediat ce ne ispiteşte, noi ne dăm consimţământul; imediat ce complotează împotriva noastră, ne şi biruie. Dacă le arată oamenilor doar puţin din frumuseţea şi fineţea lumii, cât de repede sunt...
Editura Comoara Copilăriei Editura va prezinta Iubal - inventator de instrumente muzicale
de Ligia Ungureanu
Din seria de cărți: „Meseriile oamenilor Bibliei” Conține: – Povestire biblică – Muzica în viața socială a evreilor – Muzica în viața religioasă a evreilor – Jocuri tematice – Cântarea, o preocupare zilnică – Personaje din Noul Testament care au cântat – Planșe de colorat – Curiozități – instrumente și instrumentiști
Editura Comoara Copilăriei Editura va prezinta Cain - agricultor
de Ligia Ungureanu
Cain – agricultor Din seria de cărți: „Meseriile oamenilor Bibliei” Știm cu toții că profesia este una dintre cele mai importante alegeri ale vieții, fiindcă meseria ne influențează nu doar viața pământească, ci și veșnicia. În „Meseriile oamenilor Bibliei”, veți întâlni multe personaje din vremea biblica, meseriile pe care ei le-au practicat și cum le-a fost influențată viața datorită profesiei. Agricultor, fierar, cioban, scrib, preot, avocat sunt doar câteva din meseriile discutate în această serie de lecții biblice.
Editura Libraria Gramma va prezinta Dragostea izgoneste frica
de fratele Nathan
Călătoria unui supraviețuitor al Jihadului de la răzbunare la răscumpărare O POVESTE REALĂ DESPRE IERTAREA ȘI PURTAREA DE GRIJĂ OFERITE DE DUMNEZEU În vremea când era un copil în Egipt, Fratele Nathan a fost martorul atacului de neconceput asupra tatălui său, un pastor creștin într-o țară majoritar musulmană. După acel atac, Nathan a căutat să-și ia revanșa și a jurat să-și răzbune tatăl. Ajuns adult, prin grija minunată a lui Dumnezeu, Nathan slujește în satul unde tatăl său a fost ucis, precum și în nenumărate alte sate și orașe de pe întinsul Egiptului și în tot Orientul Mijlociu. Dragostea izgonește frica spune o poveste reală, captivantă, despre pericol, mânie copleșitoare și iertarea care este dincolo de înțelegere. Prin intermediul experiențelor lui Nathan în Egipt, patria sa iubită, veți putea înțelege personal...
Editura Libraria Gramma va prezinta Promisiuni pentru mame
de colectiv
Carte cadou cu versete biblice Nimic nu se compara cu Scriptura! Ce profunde și pline de miez sunt cuvintele Scripturii! Ele sunt exact ceea ce avem nevoie, indiferent de etapa prin care trecem. Cu cât nevoile ne sunt mai adânci, cu atât cuvintele inspirate ale Bibliei ne poartă spre Dumnezeu, Tatăl nostru. Ne amintim, prin ele, că deși vina noastră a fost mare, iertarea lui Dumnezeu a fost mai măreață; deși viața ne rănește și ne îngenunchează adeseori, puterea lui Dumnezeu ne poate ridica și însufleți din nou. Lasă cuvintele lui Dumnezeu să te poarte, pe tine sau pe cineva drag inimii tale, spre acel loc al vindecării interioare. Rănită, copleșită de nesiguranță, obosită sau greșit înțeleasă - nu contează cum te simți. Cuvintele Lui îți aduc aminte că Dumnezeu poate și vrea să te poarte în brațele Sale prin orice ai...
Editura Libraria Gramma va prezinta Creste-i in puritate - ajutor pentru parinti
de Gerald Hiestand
reste-i in puritate - ajutor pentru parinti in intelegerea perspectivei biblice asupra sexului, intalnirilor si relatiilor Într-o societate care a abandonat cu mult timp în urmă orice angajament semnificativ pentru castitate și virtute, creșterea copiilor în puritate poate fi o sarcină descurajatoare. Din păcate, pentru mulți părinți creștini, absoluturile în domeniul sexualității au rămas, în totalitate, o noţiune mult prea vagă. Ce este mai exact puritatea? Are şi alte implicaţii, dincolo de porunca biblică referitoare la sexul premarital? Eșecul nostru de a oferi răspunsuri adecvate la aceste întrebări ne-a lăsat adesea copiii într-o stare de incertitudine morală. A sosit timpul pentru un standard clar, biblic și măsurabil al purității sexuale. În Crește-i în puritate, Gerald Hiestand stabilește un standard relevant şi biblic, oferind...
Editura Libraria Gramma va prezinta Crestinul care ingenuncheaza
de Un crestin necunoscut
Iată o carte care, încă de la prima ediţie, a ajutat sute de mii de credincioşi să redescopere rugăciunea - cheia care deschide Cerul. Devenită una din lucrările clasice şi des citate despre rugăciune, cartea „Creştinul care îngenunchează“ este scrisă de un autor care a dorit să rămână anonim, undeva înainte de 1930. Ea răspunde, în cele 12 capitole, la câteva din cele mai cunoscute şi deseori puse întrebări care însoţesc viaţa de rugăciune a creştinului: „Cum ar trebui să mă rog?", „Ce este rugăciunea?“ „Chiar trebuie să insist în rugăciune?" „Răspunde Dumnezeu întotdeauna rugăciunilor?" „Cine se poate ruga?". Atât prin învăţătura biblică profundă cât şi prin exemple edificatoare din viaţa misionarilor şi a predicatorilor, autorul subliniează încă o dată un adevărul de nestrămutat şi anume că toată...
Editura Libraria Gramma va prezinta Povestiri biblice pentru copii
de J. C. Ryle
Extras din carte: "Niciodata nu este prea devreme sa-L slujiti pe Dumnezeu. Imediat ce incepi sa deosebesti binele de rau, esti suficient de mare sa incepi sa alegi calea cea buna. Atunci cand esti suficient de mare incat sa poti fi pedepsit pentru ceva rau, esti suficient de matur sa ii dai inima lui Dumnezeu si sa-L urmezi pe Cristos. Copilul care este suficient de mare incat sa primeasca pedeapsa pentru injuraturi sau pentru minciuni, nu este prea mic sa fie invatat sa se roage si sa citeasca Biblia. Copilul care este destul de mare sa-L supere pe Dumnezeu, este suficient de mare si sa-I fie placut. Copilul care are o varsta la care poate fi ispitit de cel rau, nu este prea tanar sa aiba parte de harul lui Dumnezeu in inima lui." "Dragi copii, as vrea ca toti sa fiti copii ai rugaciunii. Copii care sa-I spuneti Domnului toate nevoile voastre si carora sa nu le fie...
In urma prezentarii acestor carti si CD-uri echipa resursecrestine.ro primeste materiale pentru premierea castigatorilor concursului biblic. Multumim editurilor si librariilor pentru colaborare si uram succes tuturor participantilor la concursul biblic de pe site.