Recenzii carti si CD-uri

Reprezentati o librarie sau editura crestina din tara? Doriti ca produsele dumneavoastra sa fie afisate pe aceasta pagina? Aici puteti afla detaliile necesare.
Editura Little Lamb va prezinta Mereu în grija Lui
de Autor anonim
Bazată pe evenimente reale din timpul lui John Wesley, este povestea a doi fraţi, un băiat şi o fetiţă, ce sunt răpiţi la o vârstă fragedă, iar acum încearcă să găsească adevărata lor identitate şi credinţa de a se bizui pe Dumnezeul care îngăduie ca şi acei drepţi să sufere.
Pentru detalii suplimentare si pentru a comanda click aici.
Editura Little Lamb va prezinta Firul de aur
de Norman MacLeod
A fost odată o împărăţie care se învecina cu pădurea Hemlock. În această pădure înfricoşătoare trăia un duşman al împărăţiei împreună cu supuşii săi. Oamenii ştiau că doar acei care se ţin de Firul de Aur se pot avânta în pădure, dar chiar şi aşa, numai cei care vor urma Firul cu credinţă se vor putea întoarce în siguranţă acasă. Aş vrea să vă ajut şi să vă încurajez, pe voi şi pe toţi cei care citesc această povestire, să învăţaţi marea ei lecţie, lecţia că trebuie să ne încredem întotdeauna în Dumnezeu şi să facem ce este drept, ţinându-ne strâns de Firul de aur, în ciuda oricărei ispite şi primejdii, siguri că Dumnezeu ne va conduce în casa Lui, în linişte şi pace. Dumnezeu dă fiecăruia un Fir de aur de care să se ţină acasă sau la şcoală, la grădiniţă sau la joacă, în orice zi şi în orice loc....
Editura Little Lamb va prezinta Ismael, spre inaltimi (vol. 2)
de E.D.E.N. Southworth
Povestea tânărului Ismael continuă în acest al doilea volum. Onestitatea, setea de cunoaștere şi perseverenţa în a munci din greu, l-au diferenţiat pe Ismael de ceilalţi băieți. În ciuda originii sale, puse la îndoială, el devine un tânăr onorabil care luptă pentru a proteja numele mamei sale, dar şi drepturile celor nevoiaşi. Romanul Ismael împleteşte misterul, romantismul şi acţiunea dând naştere unei poveşti despre creștere şi maturizare. El inspiră şi încurajează într-un mod special tinerii, dar şi adulţii, care vor să înţeleagă adevăratele valori ce ne îmbogăţesc viața. Acest roman face parte dintr-o serie de patru volume.
In urma prezentarii acestor carti si CD-uri echipa resursecrestine.ro primeste materiale pentru premierea castigatorilor concursului biblic. Multumim editurilor si librariilor pentru colaborare si uram succes tuturor participantilor la concursul biblic de pe site.