De multe ori în urma mea, prin gestul meu necugetat, Rănit-am oameni, rănit-am oameni, Dar nu prin arme sau cuțit, ci prin ceea ce-am vorbit, Am dărâmat templul care trebuia zidit.
Refren
/: Vreau ca gura mea, de acum, să rostească Tot ce-aduce un zâmbet pe față, Tânjesc să iubesc, ca și Sfântul Miel, Vreau să-învăţ să leg o rană, Să conduc privirea oarbă către ceruri, Nu pot uita că și eu am fost condus cândva de Sfântul Miel :/
Strofă 2
Aș vrea ca rănile să leg Celor ce-n drumul vieții merg, Fără speranța, fără speranță, Am fost și eu cândva, dar Isus m-a salvat și m-a condus Către cer, ca să fiu cu El acolo, sus.
Strofă 1
De multe ori în urma mea, prin gestul meu necugetat, Rănit-am oameni, rănit-am oameni, Dar nu prin arme sau cuțit, ci prin ceea ce-am vorbit, Am dărâmat templul care trebuia zidit.
Refren
/: Vreau ca gura mea, de acum, să rostească Tot ce-aduce un zâmbet pe față, Tânjesc să iubesc, ca și Sfântul Miel, Vreau să-învăţ să leg o rană, Să conduc privirea oarbă către ceruri, Nu pot uita că și eu am fost condus cândva de Sfântul Miel :/
Strofă 2
Aș vrea ca rănile să leg Celor ce-n drumul vieții merg, Fără speranța, fără speranță, Am fost și eu cândva, dar Isus m-a salvat și m-a condus Către cer, ca să fiu cu El acolo, sus.
1 / 1▲
1. De multe ori în urma mea, prin gestul meu necugetat,
Rănit-am oameni, rănit-am oameni,
Dar nu prin arme sau cuțit, ci prin ceea ce-am vorbit,
Am dărâmat templul care trebuia zidit.
R: /: Vreau ca gura mea, de acum, să rostească
Tot ce-aduce un zâmbet pe față,
Tânjesc să iubesc, ca și Sfântul Miel,
Vreau să-învăţ să leg o rană,
Să conduc privirea oarbă către ceruri,
Nu pot uita că și eu am fost condus cândva de Sfântul Miel :/
2. Aș vrea ca rănile să leg
Celor ce-n drumul vieții merg,
Fără speranța, fără speranță,
Am fost și eu cândva, dar Isus m-a salvat și m-a condus
Către cer, ca să fiu cu El acolo, sus.
Isaia 9:6Căci un Copil ni S-a născut, un Fiu ni s-a dat şi domnia va fi pe umărul Lui; Îl vor numi: Minunat, Sfetnic, Dumnezeu tare, Părintele veşniciilor, Domn al păcii.