Cu critica ta,
Încurajează mai bine cât poţi,
Laudă ce e de lăudat,
Şi sufletul tău va fi
Mult mai curat!

4.04.2013 Cornel Jigău
Şi Isus a primit nota 1,din partea cărturarilor şi fariseilor.De ce m-aş supăra eu ?Înseamnă că mesajul a străpuns inima unui om.Poate că mai târziu îi va părea rău şi-şi va cere scuze.Probabil nota 1 este pentru că am avut ''tupeul" să afirm că Vechiul Testament nu s-a desfiinţat.Ar fi o blasfemie să afirm aşa ceva!Am în faţa mea mărturisirea de credinţă a Bisericii Penticostale care la puntul 1,paragraf 1 spune că:"Biblia sau Sfânta Scriptură,compusă din Vechiul şi Noul Tstament este insuflată de Dumnezeu(2 Timotei 3:16,2Petru 1:20-21)...Nimeni nu are dreptul să adauge,sau să scoată sau să schimbe ceva din Ea(Proverbe 30:6,Galateni1:8-9,Apocalipsa 22:18-19).Biblia este Cuvântul lui Dumnezeu,viu şi lucrător,mai tăietor ca o sabie cu două tăişuri(Evrei 4:12)". Sunt convins că şi fraţii baptişti cred la fel , de aceea recomand să ne citim propriul nostru manual de doctrină,altfel ne vom pomeni că ne contrazicem pe noi înşine! Poezia am dat-o deoarece nu o dată am auzit spunându-se că Vechiul Testament este desfinţat.Isus n-a spus-o,apostolii n-au spus-o!Cine suntem noi să afirmăm aşa ceva? În ce-i priveşte pe criticii literari ei nu citesc poeziile proaste,nici nu-i învaţă pe poeţi ce sau cum să scrie.Ei analizează doar poeziile foarte bune. Această poezie am scris-o în urmă cu 3 luni dar m-am abţinut să o public,din respect pentru cititorii mei şi pentru cei ce alături de mine i-a pus Domnul să scrie. Poate aţi observat că încerc să promovez un nou stil de poezie şi marea majoritate apreciază acest lucru.Mulţumesc cititorilor şi poeţilor care sunt alături de mine pentru a-mi face calea mai uşoară şi pe care îi apreciez indiferent de cultul de care aparţin având speranţa că ne vom întâlni în Paradis! Îmi cer scuze dacă prin cele scrise am rănit pe cineva.
Sigur că da, mesajul este binevenit, îngîmfarea talantului poetic pe acest site a crescut fără măsură! Domnul să vă binecuvinteze, suntem datori în faţa Stăpînului să umblăm în dragoste aşa ne cere EL, Stăpînul nostru să fim îngăduitori şi plini de dragoste sfîntă, frăţească; criticile des întîlnite deprimă şi slăbesc, descurajează; fiţi binecuvîntat pentru puterea de a spune adevărul din inimă!
Adăugat în 08/07/2013 de floridinmaracineni
,, În ce-i priveşte pe criticii literari, ei nu citesc poeziile proaste, nici nu-i învaţă pe poeţi ce, sau cum să scrie. Ei analizează doar poeziile foarte bune. Mulţumesc cititorilor şi poeţilor care sunt alături de mine pentru a-mi face calea mai uşoară şi pe care îi apreciez indiferent de cultul de care aparţin, având speranţa că ne vom întâlni în Paradis!

Amin! Modest şi creştineşte! Să dăm slavă şi glorie lui Dumnezeu.
Adăugat în 08/07/2013 de Duverna
Cateodata se intampla ca sa fie publicata o insiruire de cuvinte ce nu are nimic de'a face cu poezia. Ma abtin de a face comentarii.Daca ceva nu-mi convine in afrmatiile unuia sau a altuia, prefer sa tac, mai devreme sau mai tarziu va constata singur ca a gresit. Daca pot corecta pe cineva care a gresit in exprimare, cu teama , fac aceasta corectie, dar am intalnit persoane de un bun simt deosebit, care nu s-au suparat.Am primit si eu din rautate note rele, dar am observat ca cei care fac acest lucru sant persoane rau voitoare si am ales sa le ignor...Neghina exista oriunde, dar graul este samanta de baza, multumim Domnului...Cred ca cel mai bine e sa scriem ce ne da Domnul sa scriem si basta...Daca Domnul e de parte noastra cine ne va putea opri?
Adăugat în 08/07/2013 de cristianagape
Statistici
  • Vizualizări: 1094