Interfața site-ului a fost îmbunătățită și mai sus vedeți săgeți care indică unde se află acum fiecare element principal de navigare și căutare.

Vrei un suc? De care?
Autor: Teofil Gavril  |  Album: File din jurnal  |  Tematica: Homosexualitate
Resursa adaugata de victor_802006 in 12/03/2017
    12345678910 10/10 X
Media 10 din 3 voturi
Vrei un suc? De care?

Clar, tot mediul „creştin” din România e „şocat, dezgustat, intrigat, nervos” că unul din brandurile mari în domeniul răcoritoarelor a îndrăznit să facă un clip publicitar prietenos cu homosexualii. Da, să vezi câtă supărare şi câte comentarii şi distribuiri pe reţele, de zici că e gata lumea! Cum dom’le să facă una ca asta? Eu mă întreb de ce să nu facă? O asemena mutare nu e deloc una neglijentă, e ţintită şi calculată cu exactitate, şi intrigarea creştinilor e un element foarte bine calculat, probabil e elementul central. Toată lumea va vorbi despre ei şi nu au cum să iasă rău din asta.

E comerţ şi punct. Dacă vrem cu adevărat să le transmitem un mesaj „de dragoste”, trebuie să ne abţinem burtica de la gustul sucurilor lor, care e ispititor, nu glumă, deşi aproape deloc bun pentru sănătate. Un asemenea semnal sigur ar reacţiona, dacă e tot aşa de răspândit precum vorbăraia, dar ce facem noi nu e altceva decât reclamă, încadrarea în programul prevăzut de ei.

Şi ce am vrea să pună în reclame? Predici? Nu vor pune, oricât ar dori unii să vadă o reclamă cu un predicator scoţos, înfierbântat, cu apa curgând şiroaie şi cămaşa udă toată, sorbind într-o pauză de vorbit o sticlă rece de suc. Ei caută să fie „pe val”, iar dacă nu e vânt să facă valuri vor face ei, cum au făcut acum. E comerţ şi trebuie să înţelegeţi că scopul e vânzarea, nu pocăirea oamenilor, asta e treaba Bisericii.

Una peste alta, spotul mi se pare nereuşit tare faţă de altele ale companiei, mi se pare destul de forţat şi nenatural, parcă au îndeplinit o cerinţă a cuiva. Au alte spoturi mult mai bune, acesta e undeva în coada calităţii, în opinia mea. O chestie care vrea să pară cool, cum sora şi fratele se iau la întrecere să îl cucerească pe băiatul care curăţă piscine, dar sunt depăşiţi de mama lor, care are aceleaşi pofte. Parcă e realizat de un adolescent care are ca pasiune filmele porno cu incest.

Dacă tot sunteţi intrigaţi şi nemulţumiţi, protestaţi scoţând de pe lista de cumpărături produsele lor: Coca-Cola, Fanta, Sprite, Schweppes, Cappy, Nestea, Illy, Burn, Powerade, Dorna şi Poiana Negri. Măcar e un protest cu impact în sensul dorit, deşi sunt prea mari ca să le pese, dar măcar nu le faceţi jocul, dacă tot vă arătaţi aşa de deranjaţi.

Uh, mi s-a făcut sete! Apropo, şi apa potoleşte setea.

[Copyright © 2017 Teofil Gavril. Publicat cu permisiune. Acest articol a apărut iniţial pe site-ul autorului – www.filedinjurnal.ro (Cu Dumnezeu în fiecare zi).]

Înțeleaptă propunere și din alt punct de vedere, da, mai sănătoși!!! Pt că sucurile lor se fac vinovate de cea mai parte de morți de alzheimer, cancer și alte boli de genul acesta!!!
Adăugat în 13/03/2017 de Ioanhapca
Statistici
  • Vizualizări: 331
  • Comentarii: 1
Opțiuni