Promovarea cartilor prin resursecrestine.ro

Cine poate promova cărți pe www.resursecrestine.ro?
Posibilitatea promovării o avem deschisă pentru oricare editură sau librărie creștină din țară.
În ce constă această promovare?
Site-ul www.resursecrestine.ro afișează în mod aleator pe prima pagină, pentru fiecare vizitator, cîte o carte de pe pagina de recenzii a cărților. În momentul în care vizitatorul citește descrierea și apasa pe "citește mai mult" sau pe poza alăturată, este redirecționat pe site-ul editurii, unde este oferită descrierea completă a cărții și modul de cumpărare.
Deasemenea, pe lângă promovarea cărților pe prima pagină, oferim și o pagină de recenzii, specială pentru toate editurile/librăriile, unde se pot vedea cărțile (accesibilă din meniu).
Ce implicare financiară presupune această colaborare?
Echipa resursecrestine.ro nu realizează niciun serviciu contra cost, prin urmare nici acest serviciu nu va fi taxabil financiar. Singura condiție este ca la finalul lunii, fiecare librărie să trimită UN exemplar din cărțile promovate pe luna respectivă pe site. Toate aceste cărți vor fi folosite în exclusivitate pentru premierea câștigătorilor la concursul biblic.
Îmi puteți prezenta câteva statistici referitor la numărul de afișări a unei cărți?
Să presupunem că există 10 librării pe pagina de recenzii, fiecare promovând o singură carte. În fiecare zi pe site vin aproximativ 11 000 de vizitatori. Din datele pe care le avem, rezultă ca prima pagina a site-ului este afișată de cel puțin 10 000 de ori pe zi. Aceasta inseamnă că o librărie va avea afișată cartea pe prima pagină de aproximativ 1 000 de ori pe zi.
Cîte cărți pot promova pe lună?
Puteți promova oricâte cărți. Este bine să țineți cont că, indiferent de data adăugării, ea va fi afișată până la sfarșitul lunii selectate, deci cel mai bine este să o adăugați de la începutul lunii sau să o programați din timp. Singurul lucru de care trebuie să țineți cont este să nu rămână o carte (sau aceleași cărți) mult timp la promovare pentru că vizitatorii se vor obișnui cu ea (ele), iar vizitele spre pagina dumneavoastră vor scădea.
Cum mă înscriu?
Vă invităm să vă creați un user pe site cu numele librariei iar apoi să ne contactați pentru a vă da drepturile necesare pe acel user pentru promovarea cărților.